Kontaktné informácie

Viedeň predajné okienko

A-1300 Schwechat Flughafen Objekt 645

Email

-

Telefón

+43 0810 222 849

Budapešť predajné okienko

Budapest Ferenc Liszt International Airport Terminal 2A

Email

budops@thy.com

Telefón

+36 1 2968079

Praha predajné okienko

Prag Vaclav Havel Airport Terminal 1 -Czech Airlines Handling Sales Office

Email

prague.customer@thy.com

Telefón

+90 444 0 849, +90 0850 333 0 849

Varšava predajné okienko

ul.Żwirki i Wigury 1, Terminal A, Warsaw , LS Airport Services Handling Sales Office

Email

wawcustomer@thy.com

Telefón

+48 22 6503515

Počas našej zákaznícky orientovanej osobnej dopravy poskytuje spoločnosť Turkish Airlines komunikačné kanály, ktoré pomáhajú zákazníkom odovzdávať ich názory, sťažnosti, návrhy a ocenenia. Pozorne berieme na vedomie všetky pripomienky, bez ohľadu na akékoľvek očakávanie ekonomickej návratnosti. Prevádzkujeme systém odmeňovania, aby sme zabezpečili spokojnosť zákazníkov, vyhodnocujeme spätnú väzbu od zákazníkov s cieľom nájsť riešenia a berieme do úvahy zákonné národné a medzinárodné podmienky, legislatívne požiadavky, pravidlá civilného letectva a listinné dôkazy zhromaždené v rámci nášho partnerstva.

Pri riešení sťažností zákazníkov uplatňujeme zákaznícky orientovaný prístup. Procesy informovanosti, rozpoznávania, analýzy, vedenia, hľadania riešení a sledovania zákazníkov sú riadené v súlade s princípmi transparentnosti, dostupnosti, schopnosti reagovať, objektivizmu, dôvernosti a zodpovednosti. Informácie, ktoré získame z procesu, prispievajú k nášmu cieľu neustáleho zlepšovania.

Neustále zlepšujeme naše postupy využívaním spätnej väzby od zákazníkov a zamestnancov, ako aj návrhov od našich ostatných zainteresovaných strán. Poskytujeme všetky zdroje potrebné na rozvoj našich produktov a služieb v súlade s očakávaniami a potrebami našich zákazníkov.